Gaziantep, Regus İle Hazır Ofislerle Tanıştı

Gaziantep, Regus İle Hazır Ofislerle Tanıştı
Hazır ofis sisteminde dünya lideri konumda olan Regus, 16 yıl önce girdiği Türkiye pazarında İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Adana’nın ardından, Anadolu’da gelişen kentlere odaklandı.

İş yaşamının geliştiği Anadolu kentlerini A’dan Z’ye hizmet veren hazır ofislerle tanıştıran Regus, Türkiye’deki 19. şubesini Gaziantep’te açtı.

Regus Türkiye Ülke Müdürü Hakan Atalay, Türkiye’de iş yaşamının gelişmesi ve insanların işlerini kurmaya yönelik girişimlerinin, hazır ofislere olan talebi artırdığını söyledi.

Sıradan apartman dairesi ya da iş merkezlerinde konumlanan ve altyapıdan yoksun çalışma alanlarının yerini günümüzde her türlü lüksün ve teknolojik altyapının sunulduğu ofislere bıraktığını belirten Atalay, “Bu konuda 30 yıllık tecrübesi ile dünyanın en büyük işyeri sağlayıcısı olan Regus, Türkiye’de 19 merkezdeki hazır ofislerine her geçen yıl yenilerini ekliyor” dedi.

“Son olarak Gaziantep’te ofis açtık. Gaziantep’in iş yaşamına da damga vurmaya hazırlanıyoruz” diyen Atalay, “Anadolu’nun gelişen diğer kentlerinde ofisler açmayı planlıyoruz. Kısa dönemli ve esnek kiralamalar yapmak isteyen, sekretarya, altyapı yatırımı, en az 5-6 farklı fatura, güvenlik, temizlik ve benzeri konularla ilgilenmek istemeyen, çalışan sayısı hızla artma eğiliminde olan girişimcilere A’dan Z’ye ofis hizmeti vererek işlerinde daha başarılı olmalarına katkı sağlıyoruz” diye konuştu.

“GAZİANTEP CEZBEDİYOR”

Gaziantep’te açılan yeni ofis alanı ile birlikte Regus’un Türkiye pazarındaki büyümesinin devam ettiğini kaydeden Atalay, sözlerini şöyle sürdürdü:

“Önümüzdeki dönemde çeşitli kentlerde açılacak yeni ofislerle, iş insanlarına dünya standartlarında ofisler, çalışma ortamları sunacağız. Regus olarak ofis açacağımız kenti seçerken iş yaşamının nasıl bir gelişim seyri izlediği hakkında araştırmalar yapıyoruz. Gaziantep gelişen iş yaşamı ile yatırımcıların dikkatini cezbediyor.

Türkiye’de iş yaşamının gelişmesi ile birlikte Gaziantep gibi gelişmekte olan kentlerde nitelikli ofislere olan talep artıyor. Talebi karşılamak üzere bu şehirlere yatırımlar yaparak iş insanlarına dünya standartlarında ancak bir o kadar da uygun fiyatlarla çalışma ortamları sunuyoruz.”

REGUS

Belçika'da 1989 yılında kurulanan ve bir İngiliz şirketi olan Regus’un, hazır ofis sistemleri ile dünyanın en büyük global işyeri sağlayıcısı olarak işletmelerin esnek ve mobil bir biçimde çalışmalarına yardımcı olduğuna dikkati çeken Atalay, şöyle devam etti:

“Şirket, kullanışlı, esnek, uygun maliyetli ve kolay erişimli çok çeşitli destekleyici hizmetlerle, saatlik, günlük, aylık ya da yıllık özel işyerleri sağlıyor. 106 ülkedeki 850 kentin 2 bin 500 merkezinde 2,1 milyondan fazla birey Regus’taki ofisinde çalışıyor. Tüketicinin büyük güven duyduğu ofisler yüzde 80-90 doluluklar hizmet veriyor. Her işe, her ihtiyaca uygun ofis çözümlerimiz var.

Günümüz iş yaşamında ofisler iş süreçlerinin bir parçası olmasının yanı sıra, birlikte çalışılan iş ortaklarına karşı bir prestij unsuru da oluyor. Regus’ta seçimini yaptığınız ofisinizde aynı gün içinde çalışmaya başlayabilirsiniz. Tam donanımlı ofislerden web sitesi üzerinden yönetilebilen sanal ofislere kadar farklı ofis çeşitlerinden birini seçerek ihtiyaçlarınızın en iyi şekilde karşılandığı bir iş yerine sahip olabilirsiniz.”

SAATLİK OFİS İMKANI

Dünyanın en büyük global ofis çözümleri sunan markası Regus’un, sunduğu anahtar teslim ofislerle, ihtiyaç sahibini ofis bulup mobilya, altyapı, internet, telefon, temizlik, sekreterya ve benzeri maliyetlerden kurtardığını anlatan Atalay, “Regus, kullanışlı, esnek, uygun maliyetli ve kolay erişimli çok çeşitli destekleyici hizmetlerle, saatlik, günlük, aylık ya da yıllık özel ofisler sunuyor” ifadelerini kullandı.

Regus’un kullanıcı profilinin işe yeni başlayan girişimciden, Fortune 500’ün en büyüklerine kadar geniş bir yelpazeye sahip olduğunun altını çizen Atalay, sözlerini şöyle tamamladı:

“KOBİ’lerden kurumsal şirketlere kadar uluslararası iş yapanların zaman farkından kaynaklanan uzun süreli çalışma tempoları gözetilerek haftanın 7 günü 24 saat kullanıma hazır çalışma ortamları sunuyoruz. Dekorasyon yatırımı, IT altyapısı, güvenlik, temizlik, bakım anlaşmaları, sekretarya hizmeti gibi hizmetler ekstra maliyet yaratmadan kullanıcıya bir paket olarak sunuluyor.

Kullanıcılar için tam donanımlı ofislerimizin yanı sıra, iş dünyasına Regus’un özgün dünya çapında üyelik planı ile en üst düzeyde verimli mobil çalışma düzeni hizmeti veriyoruz. Toplantı odaları, kampüs, paylaşımlı çalışma salonu, video konferans uygulamaları da hizmetlerimiz arasında bulunuyor. 
Sanal ofisler, profesyonel bir işletme adresi ve çağrı işlemli yerel telefon numarası, ayrıca mail toplama ve gönderme hizmetleri sağlıyor. Özellikle düşük maliyet ve düşük riskle yeni pazarlara girmek isteyenler başta olmak üzere her çeşit ve boyuttaki işletmeler tarafından kullanılıyor.”
Regus, 106 ülkedeki 850 kentin 2 bin 500 merkezinde 2,1 milyondan fazla birey Regus’taki ofisinde çalışıyor. Tüketicinin büyük güven duyduğu ofisler yüzde 80-90 doluluklar hizmet veriyor.

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.