Karayolları Bizi Ne Zaman Hatırlayacak?
Kahramanmaraş- Çağlayancerit ilçesi arasında en kestirme yol olarak ifade edilen ve 2000 yılında Karayollarına bağlanan ve Karayolları yol ağı içinde İl bağlantı yolu olarak gösterilen yol kaderine terk edildi.
Bilindiği gibi bu yol 8 metre genişliğinde sürekli bakımı yapılması gereken bir yol. Ancak bu yol üzerinde bulunan 4 metre genişliğinde köprüler, adeta kazaya davetiye çıkarır vaziyette bir görünüm arz etmektedir.
Gece yol genişliğini hesaba katarak seyir eden bir araç sürücüsü en ufak dikkatsizlikte ya köprü demirlerine ya da şarampole devrilme riski içinde seyir etmek zorunda kalıyor.
Kahramanmaraş'a 30 km mesafede olan Kuzucak köyü yakınlarında bulunan ve fotoğrafını kullandığımız köprü gibi 4 metre genişliğinde olan 5 ya da 6 adet köprü, kazaya davetiye çıkarıyor.
Karayolları 5. Bölge Müdürlüğü bu yol üzerinde bulunan köprüleri yatırım programına almalı ve 2013 yılında yapmalıdır.
Kahramanmaraş'a sürekli üvey evlat muamelesi yapan Karayolları Bölge müdürlüğü bu yola yatırım yapmayacak ise, yol Karayollarından alınarak Özel idareye bağlanmalıdır.
Bu yol Özel İdare yol ağı içinde olsaydı, bu güne kadar bu köprüler çoktan yapılarak, vatandaşların mağduriyeti giderilirdi.
VEKİLLERE ÇAĞRI YAPIYORUZ
Karayolları, hizmet noktasında Kahramanmaraş'a üvey evlat muamelesi yapmaktadır.
Bunun en iyi delili ise Kahramanmaraş- Çağlayancerit yol ağıdır. En büyük payı alan Karayolları komşu illerimizde şehir içindeki çevre yollarına kadar hizmeti akıtırken, bizim il bağlantı yolumuzu dahi görmezden gelmektedir.
Bu konuda Milletvekillerimizin girişim yapmasını ve o bölgede yaşayan vatandaşların mağduriyetinin bir an önce giderilmesi gerektiğini hatırlatıyoruz.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.