Kayseri yolunda çalışmalar devam ediyor
2007 yılında inşaatına başlanılan Kahramanmaraş-Kayseri yolu güzergah değişiklikleri, tünel inşaatları nedeniyle zaman zaman hız kesse de çalışmalar aralıksız devam ediyor
Doğu ve Güneydoğu’yu İç Anadolu’ya bağlayan D 825 Karayolunun çift şeritli geliş gidiş yani duble yol olması için inşaatına 2007 yılında İl Özel İdare Müdürlüğü tarafından başlatılmıştı.
O dönemde mevcut tek şerit yol üzerinde genişletme yöntemi benimsenmiş ancak siyasilerin takibi ve üzerinde durmasıyla yol inşaatı Ulaştırma Bakanlığına devredilmişti.
Bakanlık yol güzergahı ile ilgili bir çok yerde değişiklik yapmış ve Kahramanmaraş tünel ile tanışmıştı. İlk başta Tekir mahallesi sonrasında yapılacak üç tünel gündeme getirilmişti. Ak Parti Grup Başkanvekili olarak Kahramanmaraş siyasetine giren Mahir Ünal bu işi sıkı tutarak yol üzerinde tekrar tekrar çalışılmasını sağlamış Kahramanmaraş Tekir arasında yol standartlını artırmak ve eğimi düşürmek amacıyla güzergah değişikliğinin olmasını sağlamıştı.
Yeni yol güzergahına göre Kılavuzlu köprüsünü biraz geçince, kürtül ve Beşoluk rampalarını bay pas edecek ilk tünel ile Suçatı düzlüğüne ulaşıyor. Oradan ise Döngel ve Tekir olmak üzere 3 yeni tünel ve viyadüklerle standartı ve kalitesi yükseltilmiş bir yol ortaya çıkmıştır.
Şu anda Gökçemağra bölgesinde tünel çalışması devam ederken Döngel mahallesi civarındaki tüneller bitirilmiş olup bağlantı yolları üzerinde çalışmalar yapılmaktadır. Bu yolların bitmesiyle Tekir mahallesine kadar iki tünel ile yol bağlantısı gerçekleştirilecektir.
2018 yılı ortalarına kadar Kahramanmaraş-Göksun yolunun tamamen bitirilerek hizmete girmesi hedefleniyor.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.