Migros'un özel markalı ürünü M Life'a Avrupa'dan ödül
İSTANBUL (AA) - Migros, özel markalı ürünü M Life Bio organik meyve suları ile Almanya, İtalya, İspanya, Fransa, Danimarka, Türkiye, İrlanda, Hollanda, Belçika, İsveç, Norveç, İngiltere ve Portekiz'in önde gelen perakendeci ve tedarikçilerinin katıldığı 2020 Avrupa Özel Markalar Ödülleri'nden birincilikle döndü.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Migros, Avrupa'nın en saygın süpermarket dergisi European Supermarket Magazine tarafından düzenlenen ve küresel ölçekteki en itibarlı ödül organizasyonlarından biri olan 2020 Avrupa Özel Markalar Ödülleri'nde birincilik ödülüne layık görüldü.
Migros’un M Life konseptini ve M Life Meyve Suyu ürünlerini ayrı ayrı değerlendiren jüri, M Life konseptinin tüketiciyi sağlıklı seçimler yapması konusunda yönlendirdiği, tüketicisine katma değer sağladığı, ambalajının ürün kompozisyonunu en iyi şekilde yönlendirdiği ve tat beklentilerinin üzerine çıktığı açıklaması ile ödüle layık gördü.
Organik sertifikasyon kuruluşu ECAS tarafından sertifikalı M Life Organik meyve suları, direkt meyveden sıkma yöntemiyle elde ediliyor.
Yüzde 100 meyve suyu özelliğinde olan M Life Bio Organik Meyve Suları su, şeker ve tatlandırıcı gibi hiçbir ilave girdi içermiyor. Yoğun kıvamı, gerçek meyve lezzeti ve cam şişede olması nedeniyle tüketiciler tarafından beğeniliyor.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Migros Pazarlama İş Geliştirme ve Sadece Migros'ta Grup Müdürü Sena Erol Özdemir, Migros’un müşterilerine 65 yıllık tecrübesi ile geliştirdiği 1500’ün üzerinde özgün markalı ürün sunduğunu belirterek, "Sadece Migros’ta’ çatısı altında topladığımız ürün stratejimizin temelini yüksek kalite konusundaki hassasiyetimiz oluşturuyor. Tüketicilerimizin artan beğenisi Migros’a duyulan güvenin en önemli göstergesi. Aldığımız ödüller ise başarımızı taçlandırıyor." ifadelerini kullandı.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.