"Obeziteye Karşı Hareket Zamanı"
Nestlé Pure Life'ın "Obeziteye Karşı Hareket Zamanı" kampanyasının yüzü ünlü oyuncu - sunucu Pınar Altuğ ve kampanyaya destek veren ünlülerin beslenme ve diyet uzmanı Banu Kazanç, 27 Ekim Pazar günü Gaziantep’in ferah yaşam alanı Sanko Park AVM'de ziyaretçilerle buluşacak.
Etkinlikte, Banu Kazanç obeziteyle mücadelede nasıl beslenmek gerektiğini anlatırken, Pınar Altuğ Atacan sağlıklı yaşam ve yeterli su tüketimi konusunda ipuçlarını paylaşacak.
Spor eğitmeni Tuğba Hatun Buyurucu ise tüm katılımcılara gün boyu uygulayabilecekleri basit hareketler gösterip katılımcılarla birlikte spor yapacak.
Nestlé Pure Life, obezite ile mücadelede su içmenin, hareket etmenin, sağlıklı beslenmenin önemi konusunda kamuoyunu bilinçlendirmek amacıyla başlattığı projenin etkinliğinde, katılımcılara pilates bantları hediye ederek evlerinde, iş yerlerinde kolay uygulayabilecekleri hareketler gösterecek.
Etkinlikte aynı zamanda, katılımcıların kas ve yağ ölçümleri yapılarak, beslenme önerileri paylaşılacak. Nestle ve Sanko Park işbirliğiyle gerçekleşecek etkinlik Sanko Park ana atriumda saat 16.00’da gerçekleştirilecek.
SANKO PARK
Kent merkezinde, 127 bin metrekare inşaat alanı ve 55 bin 488 metrekare kiralanabilir alana sahip olan Sanko Park'ın marka karmasında H&M, YKM, Fabrika, Network, Paşabahçe, Mudo, Beymen, Beymen Club, W Collection, Big Chefs, Marks&Spencer, Swarovski, LCW, Teknosa, D&R, Twist, Toyzz Shop, Migros, İpekyol, Defacto, Mango, Koton, Flo, Stefanel ve Dominos Pizza gibi markaların yanı sıra, Sanko Sanat Galerisi yer alıyor.
Aylık 1 milyona yakın ziyaretçiye sahip olan ve kiralamada yüzde 97 doluluk oranı ile hizmet veren Sanko Park, zengin marka karmasıyla markalara ve kaliteyi arayan tüketicilere ortak buluşma alanı sunuyor.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.