Dijital Pazarlama Artık Sağlık Sektöründe

Dijital Pazarlama Artık Sağlık Sektöründe
Sektörel bazda gelişen olaylar, sorunlar ve sistemin daha iyi hale getirilmesi için yapılabilecek projelerin konuşulduğu ‘’Sağlık Yönetiminde Mesleki Uyum ve Kariyer Zirvesi’’ gerçekleşti.Sağlık yönet...

Sektörel bazda gelişen olaylar, sorunlar ve sistemin daha iyi hale getirilmesi için yapılabilecek projelerin konuşulduğu ‘’Sağlık Yönetiminde Mesleki Uyum ve Kariyer Zirvesi’’ gerçekleşti.

Sağlık yönetiminde önemli isimlerin ve yöneticilerin deneyimlerini öğrencilerle paylaştığı ’Sağlık Yönetiminde Mesleki Uyum ve Kariyer Zirvesi’’ Eskişehir Osmangazi Üniversite’sinde, Sağlık Yönetimi Öğrenci Birliği (SAYÖB) ve Osmangazi Üniversitesi Sağlık Yönetimi Bölümü öğrencileri tarafından düzenlendi. Prof. Dr. Fazıl Tekin Konferans Salonu’nda gün boyu süren zirvede, sağlık sektöründe kariyer, hitabet dili, yöneticilerin sorunları, gelecekte yapılabilecekler ve dijital pazarlamanın sağlık sektöründeki önemi gibi konular masaya yatırıldı. Etkinliğin açılış konuşmasını yapan Osmangazi Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. İlhami Ünlüoğlu, sağlıkta çok büyük değişimlerin olduğunu ve bu değişimlere ayak uydurabilmek için mutlaka iyi yöneticilerin yetiştirilmesi gerektiğinin altını çizdi.

SAĞLIK YÖNETİCİLİĞİ GELECEĞİN MESLEĞİ

Sağlık Yönetiminde Mesleki Uyum ve Kariyer Zirvesi’ne davet edilen konuşmacılar, sağlık yöneticiliğinin geleceğin mesleği olacağının altını çizdiler. Geliştirdiği Dijital Muayene Sistemi ve sağlık sektöründe dijital pazarlamanın önemini anlatan

Estetik International Sağlık Grubu Dijital Pazarlama Müdürü Salih Budak’ın yanı sıra, diğer konuşmacılar da sektörün profesyonelleri olarak, çarpıcı sunumlara imza attılar. Salih Budak çalıştığı kurum bünyesinde sağlık sektörü odaklı dijital iletişim yönetimi adına yaptıkları yenilikçi stratejilerle, bugün en çok tanınan ve sektör içinde markalaşmış sayılı sağlık grupları arasında yer aldıklarını söyledi. Sözlerine şöyle devam eden Budak, “Estetik International’da dijital pazarlamanın tüm kurgusunu "hasta iletişimi" üzerine yapıyoruz ve kurduğumuz sistemle hastalarımızın bizimle hangi kanal aracılığı ile iletişime geçtiğini biliyoruz. Bu sayede online hasta iletişim kalitemiz de artmış oluyor. Fakat bu sistem bir zincir gibidir, tüm halkalarınız sağlam olmalıdır yoksa ciddi bir itibar kaybı yaşayabilirsiniz’’ dedi.

EN ÇOK DİKKAT ÇEKEN DİJİTAL PAZARLAMA OLDU

Gençlerin öngörüsünün doğru olduğunu bu yüzden dijital pazarlamanın çok dikkat çektiğini vurgulayan Budak, “Dijital pazarlama e-ticaretten sonra sağlık sektöründe de kullanılmaya başlandı. Sağlıkta “pazarlama” kelimesi aslında çok doğru bir ifade değil, sektör içinde bu şekilde geçse de, ben “dijital iletişim” olarak adlandırılması taraftarıyım. Ayrıca şunu da belirtmek istiyorum, sonraki zamanlarda teknolojiyi takip etmeyen sektör içindeki kurumlar, ilerleyemediklerini fark edeceklerdir” diye konuştu.

SEKTÖREL BAZDA GELİŞEN OLAYLAR, SORUNLAR VE SİSTEMİN DAHA İYİ HALE GETİRİLMESİ İÇİN YAPILABİLECEK PROJELERİN KONUŞULDUĞU ‘’SAĞLIK YÖNETİMİNDE MESLEKİ UYUM VE KARİYER ZİRVESİ’’ GERÇEKLEŞTİ.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.