Kahramanmaraşlılara dev iş müjdesi! Tam 92 kişi işe alınacak!

Kahramanmaraşlılara dev iş müjdesi! Tam 92 kişi işe alınacak!
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi yayınladığı 2 ayrı personel alım ilanıyla toplam 92 kişiyi işe alacak.

Belediye iştiraki Akbel AŞ. firma bünyesinde yapılacak alımlar kapsamında bir çok meslek gurubunda istihdam sağlanacak.

Kahramanmaraş’ta iş arayanlar umut olan bu işçi alım ilanı detayları şöyle…

AKBEL A.Ş. GEÇİCİ PERSONEL ALIM İLANI

Büyükşehir Belediyemiz birimlerinde geçici işçi (5 ay 29 gün) olarak çalıştırılmak üzere AKBEL A.Ş. tarafından aşağıdaki şartları taşıyanlar arasından 4857 sayılı İş Kanunu hükümlerine göre istihdam edilmek üzere personel alımı yapılacaktır.

Sıra No

Ünvan

Sayı

1

Beden İşçisi

30

2

Hayvan Bakıcısı

12

3

Başıboş Hayvan Toplayıcısı

14

Toplam

56

  1. Aranan Şartlar
  1. 2018/11608 sayılı BKK ile yürürlüğe konulan İl Özel İdareleri, Belediyeler ve Bağlı Kuruluşları ile Bunların Üyesi Olduğu Mahalli İdare Birliklerinin Personel Çalıştırmasına Dayalı Hizmetlerin Gördürülmesine İlişkin Usul ve Esasların 4’üncü maddesindeki şartları taşımak.
  2. Vardiya sistemine göre çalışmasına engel, sağlık vb. sorunlarının olmaması.
  3. Görev yapacağı yerde ikamet etmeyi kabul etmek.
  4. Kahramanmaraş nüfusuna (ilçeler dâhil) kayıtlı olmak.
  5. Daha önce çalıştığı işyeri/işyerlerinden 4857 sayılı İş Kanunu’nun 25’inci maddesi kapsamında kasıt ya da kusurlu davranışları sebebiyle iş akdi feshedilmemiş olmak. (İşten Çıkış Nedenini gösteren barkodlu “SGK Hizmet Dökümü Belgesi” E-Devlet üzerinden temin edilecektir)
  6. Beden İşçisi Ünvanı; park, bahçe, yeşil alanların bakımı, temizliği, sulama gibi işlerde çalıştırılmak üzere istihdam edilecektir.
  1. Müracaat

Başvuru şartlarını taşıyan adayların 04 Ekim 2024 – 08 Ekim 2024 tarihleri arasında https://kahramanmaras.bel.tr/form/kahramanmaras-buyuksehir-belediyesi-akbel-as-gecici-personel-alim-ilani-04102024-21755 internet adresinden çevrimiçi başvuru yapmaları gerekmektedir.

AKBEL A.Ş. DAİMİ PERSONEL ALIM İLANI

Büyükşehir Belediyemiz birimlerinde çalıştırılmak üzere AKBEL A.Ş. tarafından aşağıdaki şartları taşıyanlar arasından 4857 sayılı İş Kanunu hükümlerine göre istihdam edilmek üzere personel alımı yapılacaktır.

Sıra No

Ünvan

Sayı

1

Maden Mühendisi

1

2

Makine Teknikeri

1

3

İnşaat Teknikeri

1

4

Veteriner Hekim

3

5

Veteriner Teknikeri

3

6

Forklift Operatörü

1

7

Bobcat Operatörü

1

8

İş Makineleri /Oto Bakım ve Onarımcı

6

9

Kaynakçı

4

10

Boyacı

3

11

Elektrikçi

2

12

Beden İşçisi

1

13

Beden İşçisi

1

14

Beden İşçisi

1

15

Beden İşçisi

3

16

Beden İşçisi

2

17

Beden İşçisi

2

Toplam

36

  1. Aranan Şartlar
  1. 2018/11608 sayılı BKK ile yürürlüğe konulan İl Özel İdareleri, Belediyeler ve Bağlı Kuruluşları ile Bunların Üyesi Olduğu Mahalli İdare Birliklerinin Personel Çalıştırmasına Dayalı Hizmetlerin Gördürülmesine İlişkin Usul ve Esasların 4’üncü maddesindeki şartları taşımak.
  2. Vardiya sistemine göre çalışmasına engel, sağlık vb. sorunlarının olmaması.
  3. Görev yapacağı yerde ikamet etmeyi kabul etmek.
  4. Kahramanmaraş nüfusuna (ilçeler dâhil) kayıtlı olmak.
  5. Başvurulan ve belge şartı olan ünvana göre; gerekli olan öğrenim, operatörlük, ehliyet, ustalık ve mesleki yeterlilik belgelerinden birine veya birkaçına sahip olmak.
  6. Mühendis, Veteriner Hekim ve Tekniker ünvanında 2023 ve 2024 yıllarında yapılan Kamu Personeli Seçme Sınavlarından(KPSS) herhangi birinden Mühendis ve Veteriner Hekim için KPSS-P3, Tekniker için KPSS-P93 puan türünden en az 60 veya 100 üzerinden en az 60 diploma notundan birine sahip olmak.
  7. Daha önce çalıştığı işyeri/işyerlerinden 4857 sayılı İş Kanunu’nun 25’inci maddesi kapsamında kasıt ya da kusurlu davranışları sebebiyle iş akdi feshedilmemiş olmak. (İşten Çıkış Nedenini gösteren barkodlu “SGK Hizmet Dökümü Belgesi” E-Devlet üzerinden temin edilecektir)
  8. Beden İşçisi Ünvanında;

12 numaralı ünvanda; Endüstriyel çelik kaynak işlerinde,

13 numaralı ünvanda; Makine Bakım Onarım işlerinde,

14 numaralı ünvanda; Beton Boru Üretim Makinesi işlerinde,

15 numaralı ünvanda; Kırma ve Eleme Tesisi Operatörlüğü işlerinde,

16 numaralı ünvanda; Makine bakım, yağlama, kürek işlerinde

17 numaralı ünvanda; Mermer-Doğaltaş Ebatlama, Kesimci ve Yüzey İşlemcisi işlerinde

çalışmış olmak.

  1. Tecrübe Durumu: Mühendis, Veteriner Hekim ve Tekniker ünvanları hariç olmak üzere
  • Başvuruda bulunacağı ünvana ilişkin, en az 1 yıllık iş tecrübesine sahip olmak.
  • 1 yıllık tecrübe şartını sağlayan yeterli başvuru olmaması halinde sınava çağrılacak adaylar tecrübe süresi en uzun olandan başlamak üzere değerlendirmeye alınacaktır.
  • İş tecrübe durumu, aday tarafından E-devlet üzerinden alınacak barkodlu SGK hizmet dökümü belgesi ile belgelenecektir.
  1. Müracaat

Başvuru şartlarını taşıyan adayların 04 Ekim 2024 – 08 Ekim 2024 tarihleri arasında https://kahramanmaras.bel.tr/form/kahramanmaras-buyuksehir-belediyesi-akbel-as-daimi-personel-alim-ilani-04102024-21756 internet adresinden çevrimiçi başvuru yapmaları gerekmektedir.

  1. Sınav ve Değerlendirme
  1. Mühendis, Veteriner Hekim ve Tekniker ünvanı için,
  • Başvuru şartlarını taşıyan adaylar KPSS puanı ve diploma notu sıralaması esas alınarak, belirtilen pozisyon için sınav hakkı kazanacak 6 adaydan; 3’ü KPSS puanına, 3’ü ise diploma notuna göre sınava çağrılacaktır.
  1. Diğer ünvanlar için,
  • Başvuru şartlarını taşıyanların tecrübe durumu dikkate alınarak, alınacak personel sayının 6 katı aday, belirlenen tarihlerde uygulamalı ve/veya sözlü sınava tabi tutulacaktır.
  • Başvuran 6 katı aday arasından yeterli koşulları sağlayan aday bulunmaması halinde tecrübe süresi dikkate alınarak başvuran diğer adaylar arasından her pozisyon için 6 katı aday sınava davet edilecektir.
  1. Başvurusu kabul edilen ve sınava tabi tutulacak adaylar, Belediyemiz web sitesinde ilan edilecektir.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.