İsmini Kahramanmaraş Antik Kenti ‘’ Germenicia ‘’ Dan Alarak Markalaşma Yolunda İlk Adımını Atarak Mağazacılık Konseptiyle Şehrin Sosyal Mekanı Piazza Avm’de Yerini Aldı.
Genç Girişimci Mutlu Bolat’ın Germenicia Markasını Öncelikle Kahramanmaraş’ta Devamında Türkiyede Duyurup Marka Haline Getirme Çabasıyla Yola Çıktıklarını Belirterek, Satışa Sundukları Ürünler İçerisinde Başta Kahramanmaraş Hatıra Ürünlerine Yanı Sıra Kahramanmaraşın El Emeği Göznuru El Sanatları Ürünlerine Öncelik Verdiklerini Beraberinde Bölgede Bulunan Adige (Çerkes) Ve Alevi Bektaşi Vatandaşlarımıza Yönelik Bir Çok Hediyelik Ve Hatıra Ürünleri Vitrine Çıkartarak Satışa Sunduklarını Belirtti.
Amaçlarının Avm’de Bulunan Birçok Ulusal Markalar İçerisinde Kahramanmaraş Çıkışlı Ve Antik Kente Yönelik ‘’ Germenicia’’ nın
Daha Çok Duyulması Daha Çok Bilinirlik Hedefiyle Olması Gereken Yere Ulaştırmayı, Hedeflerinin Bu Yönde İlerlediğini Söyledi.
Bolat Tüm Hediyelik Ürün Grubuyla Güleryüz Hizmet Ve Müşteri Memnuniyetini İlke Edinerek ‘’ Şehrin Hediyelik Markası ‘’ Sloganıyla En İyi Hizmeti Vereceklerini, Sadece Kahramanmaraş İçin Çalışacaklarını Belirtti.