Türk Telekom’un bilgi teknolojileri çözümleri sağlayıcı iştiraki İnnova, Türkiye’nin önde gelen teknoloji perakende zincirlerinden TeknoSA’nın tüm mağazalarının iletişim ve ödeme altyapılarının yenilenmesini içeren "Bağlantılı Mağaza" projesini tamamladı.
Türk Telekom açıklamasına göre, İnnova, TeknoSA mağazalarının iletişim ve ödeme altyapısının en yeni ve güvenli çözümlerle yenilenmesini içeren projeyi tamamladı.
İnnova, "Bağlantılı Mağazalar" projesi kapsamında Türkiye çapındaki tüm TeknoSA mağazalarının iletişim altyapılarının yenilenmesi, eski tip yazarkasalar yerine yeni nesil ödeme kaydedici cihazların (ÖKC) kurulum ve entegrasyonu ile fiber bağlantı altyapısının yenilenmesini gerçekleştirdi.
Teknoloji alışverişini daha keyifli ve hızlı hale getirme hedefiyle "Bağlantılı Mağazalar" projesini 2015 yılında başlatan TeknoSA, projenin tamamlanmasıyla tüm mağaza çalışanlarını da entegre bir platform üzerinde birleştirmiş oldu.
TeknoSA’nın, müşterilerine çok daha hızlı ve sorunsuz bir alışveriş deneyimi sunmasının yolunu açan "Bağlantılı Mağazalar" projesi, 2016 IDC CIO ödüllerinde "Yılın En İyi BT Yönetişim Projesi" seçilmişti.
- Satış danışmanları siparişi hızla hazırlayabilme imkanına sahip oldu
Proje kapsamında, yazarkasa olarak da çalışan tablet ve bilgisayarlarla donatılan TeknoSA satış danışmanları, mağaza içerisinde satın alma kararı veren müşteriden doğrudan ödeme alarak siparişi hızla hazırlayabilme imkanına sahip oldu.
E-Fatura entegrasyonu da bulunan bu tabletler üzerinden kredi kartı veya banka kartı ile ödemesini gerçekleştiren müşteri, faturasını doğrudan e-posta adresine alabiliyor. Bu yönüyle proje sadece Türkiye’de değil, dünyada da öncü nitelikte bir mağaza içi çözüm niteliği taşıyor.
- TeknoSA müşterilerine İnnova desteğiyle kablosuz internet hizmeti
Proje kapsamında TeknoSA, tüm mağazalarında müşterilerine kanuni düzenlemelerin öngördüğü çerçevede ücretsiz ve yüksek hızda kablosuz internet hizmeti de sunmaya başladı. Müşterilerin alışveriş deneyimini zenginleştiren internet hizmetinin kurulu olduğu fiber alt yapı sayesinde İnnova tarafından hayata geçirilen iç müşteriye yönelik yardım masası hizmeti de hızlandı.
Açıklamada konuyla ilgili değerlendirmesine yer verilen İnnova Teknoloji Çözümleri Kıdemli Direktörü Ersel Karşal, "Türk Telekom sinerjisi ve sahip olduğumuz bilgi birikimi ve tecrübe, bizi sadece Türkiye’de değil dünyada da etkin bir konuma getiriyor. Teknolojiyi herkes için çok daha verimli bir araca dönüştürmek hedefiyle çalışıyoruz. Bu kapsamda Türkiye’nin önde gelen teknoloji perakende zincirlerinden TeknoSA ile yaptığımız iş birliğiyle TeknoSA mağazalarına teknolojimiz ile önemli avantajlar getiriyoruz. Sunduğumuz uçtan uca bilişim çözümleriyle müşterilerimiz için bundan sonra da değer yaratmaya devam edeceğiz." ifadelerini kullandı.
Teknosa Donanım ve İşletim Müdürü Mustafa Çelik ise “İnnova’nın özellikle Türk Telekom'la eş güdümlü çalışma yeteneğinin, özellikle ağ bileşenlerinin entegre edilmesi ve fiber bağlantıya geçiş sürecinde bize oldukça avantaj sağladığını düşünüyoruz. Uzun zamandır odak noktamız olan çoklu kanal modeli ve her kanaldan kesintisiz hizmet anlayışımız çerçevesinde önemli bir adım daha attık." değerlendirmesini yaptı.