Eskisini yıkıp yenisini inşa etme hevesiyle yangından mal kaçırırcasına alelacele değişiklikler yapılıyor.
Sahanın sesi dinlenmiyor.
Değişimleri; uygulama görevini ifa edecek 1 Milyon Öğretmenin görüşü alınmıyor, alınsa da önemsenmiyor.
Halihazırdaki yetkileri de kısıtlanıyor.
Öğretmenlerin elinde bir sınav hazırlama yetkisi kalmıştı, o da farklı senaryolar adı altında il memlere devredilerek kısıtlandı.
Eğitimdeki plansız, programsız, hazırlıksız işlerin olumsuz çıktıları; sahadaki tecrübe ve hassasiyetleri dikkate alınmayan bir de üzerine elindeki yetkileri kısıtlanan Öğretmenlere yükleniyor.
Olan onca yükü sırtlayan, anlık değişimlere ayak uydurmaya çalışan Öğretmenlere oluyor.
Uygulama için hazırlık ve planlama gerektiren kararlar, kervan yolda düzülür misali eğitim-öğretim sürecinin ortasında uygulamaya konuluyor;...