Yapımına 2009 yılında Özel İdare imkânları ile başlanan Kahramanmaraş- Kayseri yolu inşaatı hızla devam ediyor. Bu yılsonu tamamlanacak
Türkiye’de en uzun süren ancak yol kalitesi açısından da en iyi olacak Kahramanmaraş- Kayseri yolu ilk başladığı günden bu yana onlarca proje tadilatı yapılarak bu günlere getirildi.
Yaklaşık 90 km mesafede bu güne kadar Türkiye’nin hiçbir yerinde onlarca tünel ve köprülü kavşak inşaatının olmadığı Kahramanmaraş- Kayseri yolunda alt yapı inşaatı tamamlanırken köprü, tünel ve asfalt işine yoğunluk verildi.
Kahramanmaraş Kılavuzlu Köprüsünden Göksun ilçesine kadar 15 tane tünel 7 tane viyadük ve köprünün yer aldığı bu yolda ortalama eğim ise % 5 civarında oluyor.
Bu yılsonu itibariyle tamamlanarak hizmete girmesi beklenen yolda yoğunluk menzelet yol ayrımı ve oradaki tünele verildi