Meski’den ‘Alo 185’ Arıza İhbar Hattı
Mersin Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (MESKİ) Genel Müdürlüğü ’ALO 185’ uygulaması ile vatandaşların ihbarlarına hızlı bir şekilde müdahala etmeyi hedefliyor. Arıza ihbarları MESKİ ekiplerinin tablet bilgisayarlarına anında düşerek daha hızlı müdahale imkanı sunacak.
Yürürlüğe giren Büyükşehir Yasası kapsamında il sınırları içinde bulunan 13 ilçeye hizmet veren Mersin Büyükşehir Belediyesi MESKİ Genel Müdürlüğü, ’ALO 185’ hattı ile vatandaşların MESKİ ile ilgili konulardaki şikayet ve memnuniyetlerini dinleyerek gerekli durumlarda sorunların çözümüne en kısa zamanda ulaşmak istiyor.
MESKİ Genel Müdürü Turgut Aybak yeni ’ALO 185’ uygulaması ile birlikte, vatandaşların Türk Telekom, Avea, Vodafone ve Turkcell’den 7 gün 24 saat Mersin ve 13 ilçenin tamamında, sadece 185’i tuşlayarak, Tüm Türkiye’den ise 444 8 185’i tuşlayarak MESKİ’yi arayabileceğini belirtti.
Arıza ihbar biriminde yaklaşık 20 kişinin görev yaptığını da belirten Aybak, “Bu arkadaşlarımız 24 saat durmaksızın çağrılara cevap veriyor. Ekibimiz, hazırlanan sistem hizmete girmeden önce diksiyon, güzel konuşma teknikleri, hitabet ve halkla ilişkiler eğitimleri aldı. Daha önce bu birimde görevli sayısı sadece üç kişiydi ve sadece haftanın 5 günü mesai saatleri içinde telefonlara cevap veriliyordu” dedi.
Abone memnuniyetine yönelik çalışmalarına devam edeceklerini ifade eden Aybak, vatandaşların rahatlıkla arıza bildirimi, kaçak su ihbarı, su ve kanalizasyon ile ilgili şikayet ve taleplerini “ALO 185” i arayarak ihbar edebileceklerini vurgulayarak, “Biz de Mersin Büyükşehir Belediyesi’nin ‘İnsan odaklı hizmet’ felsefesinden yola çıkarak, abone memnuniyetini ön planda tutan anlayışla çalışmalarımızı sürdürmekteyiz” diye konuştu.
Kaynak:
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.